اهواز- معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان از برگزاری ۲۰۰ نشست تبیینی تمهیدی با حلقه‌های میانی و شبکه‌های مردمی، قبل از آغاز محرم ۱۴۰۱ خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام احسان فردآقایی ظهر امروز سه شنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای با اشاره به فرارسیدن ایام محرم و صفر اظهار کرد: اداره کل تبلیغات اسلامی با استفاده از ظرفیت‌های مختلف مردمی نسبت به برگزاری فعالیت‌ها و مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های لازم را انجام می‌دهد.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان افزود: در این راستا این اداره در محرم سال جاری و بنا بر فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر ضرورت جهاد تبیین، برنامه‌های مفصلی را برای این ایام تدارک دیده است.

حجت الاسلام فردآقایی تصریح کرد: در همین راستا یک عملیات بسیار بزرگ طراحی شده که در این عملیات بالغ بر ۲۰۰ نشست تبیینی و تمهیدی قبل از آغاز محرم با حلقه‌های میانی برگزار می‌شود.

وی با تأکید بر اجرای مراسم عزاداری ایام محرم و صفر افزود: در محرم سال جاری تأکید شده که هیئت‌های مذهبی باید پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند تا مجالس و برنامه‌های عزاداری برگزار شوند.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان بیان کرد: در این راستا هماهنگی‌های لازم با شبکه‌های مردمی مرتبط با اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان برای هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن مجالس حسینی انجام شد.

حجت الاسلام فرد آقایی گفت: سلسله جلسات مختلفی با تشکل‌های میان تخصصی و ظرفیت‌های تبلیغی و هیئتی مرتبط با سازمان تبلیغات اسلامی طراحی و برنامه‌ریزی شده که در فاصله ۱۰ روز باقیمانده تا آغاز محرم در سراسر خوزستان برگزار خواهد شد.