فارسان- فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری از وقوع یک فقره نزاع منجر به قتل در شهرستان فارسان خبر داد و گفت: ضارب مقتول در کمتر از چهار ساعت دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار منوچهر امان اللهی با اشاره به دستگیری عامل نزاع منجر به قتل کمتر از چهار ساعت در فارسان، اظهار کرد: در پی اعلام یک فقره نزاع و درگیری در ساعت ۲۰ شب گذشته در سطح شهرستان فارسان، بلافاصله عوامل انتظامی و کارآگاهان پلیس آگاهی به منظور بررسی موضوع در محل حاضر شدند.

وی عنوان کرد: با حضور عوامل پلیس آگاهی در صحنه مشخص شد فردی مذکر به علت مشکلات شخصی با مقتول درگیر و وی را مصدوم و از محل متواری گردید.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: مصدوم پس از رسیدن به بیمارستان به دلیل شدت خونریزی فوت کرد که اقدامات پلیس در راستای شناسایی ضارب به صورت جدی در دستور کار قرار گرفت.

سردار امان اللهی اعلام کرد: با اقدامات فنی کارآگاهان پلیس و بازبینی صحنه و اخذ اظهارات شاهدان قبل از فوت؛ قاتل شناسایی و در کمتر از چهار ساعت عامل اصلی قتل طی یک عملیات ضربتی دستگیر شد.

وی ادامه داد: قاتل پس از دستگیری به مقر انتظامی تحویل داده شد و در بازجویی‌های صورت گرفته به صراحت به بزه ارتکابی خود معترف گردید.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه پس از تکمیل تحقیقات پلیس متهم به منظور انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی و روانه زندان شد، تصریح کرد: عاقبت اندیشی در امور، بالا بردن آستانه تحمل، داشتن مهارت حل مسئله و احترام به قانون می‌تواند از وقوع جرایم این‌چنینی جلوگیری کند.