همدان- مسئول شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان همدان گفت: توجه به پیوست فرهنگی و عدالت محور در فعالیت‌های اقتصادی و حذف دلال بازی در این عرصه‌ باید در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد نباتی در همایش استانی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان همدان که با حضور استاندار، معاون سیاسی امنیتی و مدیران کل و مشاورین حوزه استانداری در سالن شهدای استانداری تشکیل شد، طی سخنانی با تاکید بر فرهنگ عمومی و مسئله عفاف و حجاب، خواستار به کار گیری مدیران کار آمد از جنس انقلاب به خصوص جوانان مؤمن و انقلابی برای پیشبرد امور و خدمت به نظام در گام دوم انقلاب شد.

وی با تاکید بر لزوم ارتقای توانمندی مدیران و کارکنان و نظارت دقیق و عمیق به کار آنها، خاطرنشان کرد: توجه پیوست فرهنگی و عدالت محور در فعالیت‌های اقتصادی و حذف دلال بازی در عرصه‌های اقتصادی باید در دستور کار قرار گیرد.

مسئول شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان همدان بر لزوم توجه ویژه به بخش کشاورزی و کشاورزان در استان افزود: هدایت و حمایت از آنان در عرصه‌های کاشت، داشت و برداشت و کمک به توسعه کشاورزی نوین باید مورد توجه قرار گیرد.