ارومیه - همزمان با هفته بهزیستی ۱۳۲ مسکن مددجویی به مددجویان در آذربایجان غربی به متقاضیان اهدا شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مدیرکل بهزیستی آذربایجان‌غربی عصر چهارشنبه در آئین بهره برداری از این واحدهای مسکونی افزود: این واحدها با اعتبار ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان احداث شده به افراد دارای معلولیت و مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی آذربایجان‌غربی واگذار شد.

وی با بیان اینکه این واحدها به ۲۴ خانوار دو معلوله، پنج خانوار ایتام و ۱۰۳ خانوار سایر مددجویان واگذار خواهد شد، ادامه داد: تعهد اشتغال امسال بهزیستی در آذربایجان غربی بیش از دو هزار و ۸۰۰ نفر است.

محمدپوری گفت: امسال اعتباراتی که از طریق بانک‌های عامل جذب شده، بیش از چهار برابر افزایش یافته و برنامه ریزی لازم برای جذب اعتبارات اشتغال صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: امیدواریم طبق تفاهم نامه با بنیاد برکت و بنیاد مسکن ساخت مساکن نیمه تمام به اتمام برسد که البته هنوز برای ۹۰ نفر از خانواده‌های دو معلوله و بالاتر هیچ اقدامی صورت نگرفته است.

همچنین به مناسبت هفته بهزیستی نمایشگاه آثار و هنرهای دستی خانواده‌های تحت پوشش بهزیستی در چایپاره برگزار شده است.

در این نممایشگاه بیش از ۵۰ اثر از آثار و هنرها و صنایع دستی خانواده‌های هنرمند تحت پوشش از جمله تابلو فرش – عروسک سازی – صنایع چوبی – لوازم آشپزخانه به معرض نمایش گذاشته شده است. این نمایشگاه تا پنج روز دایر خواهد بود.