اهواز- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: به طور اغلب برگزاری نشست‌های خبری در اتاق خبر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چالشی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام رضا کلاه کج ظهر امروز یکشنبه در نشست خبری «آفت درختان بلوط در جنگل‌های زاگرس» که با حضور مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری خوزستان برگزار شد، بیان کرد: این جلسات معمولاً در فضای صمیمی، دوستانه و کاملاً شفاف برگزار می‌شود.

وی افزود: مطالبی که شاید در نشست‌های خبری دستگاه‌های دیگر مطرح نشود، اینجا مطرح خواهد شد چرا که غالباً برگزاری این نشست‌های خبری در اتاق خبر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چالشی است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان تصریح کرد: در این نشست‌ها به مطالبی پرداخته می‌شود که شاید به ذهن مدیران متبادر نشود؛ این جلسات همراه با ارائه راهکار، پیشنهاد، گسترش عملکرد و پرسش و پاسخ همراه است.

حجت‌الاسلام کلاه‌کج عنوان کرد: خبرنگاران به عنوان چشم بینای جامعه همواره از معضلات کف جامعه باخبر بوده و مشکلات و معضلات مردم را می‌دانند؛ بنابراین ضرورت دارد که خبرنگاران در خصوص این معضلات و مشکلات باید اطلاع رسانی لازم را انجام می‌دهند.