اراک- مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) استان مرکزی گفت: سهم استان مرکزی از اعتبار ۳۰۰ میلیارد ریالی برای رزمایش احسان در کشور بیش از ۶ میلیارد ریال است.

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی تهامی ظهر یکشنبه در رزمایش نسیم احسان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: رزمایش نسیم احسان با اهدای ۲۳۰ دستگاه لوازم سرمایشی از جمله پنکه و کولر به نیازمندان استان مرکزی آغاز شد.

وی با اشاره به اعتبارات تخصیص یافته به رزمایش احسان افزود: ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای این رزمایش در کشور اختصاص یافته که سهم استان از این پویش ۶ میلیارد و ۲۴۰ میلیون ریال است که یک میلیارد ریال برای تعمیر لوازم سرمایشی مردم در محله‌های کمتر برخوردار استان مرکزی اختصاص یافته است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) استان مرکزی عنوان کرد: گروه‌های جهادی و مردمی برای اجرای این پویش پای کار آمدند و کالاهای تهیه شده در بین نیازمندان استان مرکزی توزیع کردند.

تهامی عنوان کرد: در سال گذشته رزمایش‌های مختلفی توسط ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) استان مرکزی برگزار شد که حدود ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای خرید کالا و بسته‌های معیشتی و توزیع در بین اقشار محروم جامعه اختصاص پیدا کرد.

وی ادامه داد: پویش طرح اکرام و غدیر از ۲ سال گذشته توسط این ستاد آغاز شد و در سال ۹۸ دو رزمایش و در سال ۹۹ نیز پنج رزمایش با اعتباری بالغ بر ۱۸۰ میلیارد ریال برگزار و ۱۲۰ هزار بسته معیشتی در بین اقشار محروم جامعه توزیع شد.