سیریک - کلنگ ساخت مرکز خدمات جامع سلامت به همت خیر سلامت و دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در روستای نوشهر میشی از بخش مرکزی سیریک به زمین زده ‌شد.

به گزارش خبرنگار مهر، کلنگ مرکز خدمات جامع سلامت روستایی نوشهر میشی از توابع شهرستان سیریک، صبح دوشنبه با حضور حسین فرشیدی رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، فرماندار سیریک، جمعی از مدیران، و علمای اهل سنت، خیرین به زمین زده شد.

فرماندار سیریک در این آئین، با اذعان به اینکه، این پروژه مهم در راه ارتقا و افزایش مراکز بهداشت و درمان شهرستان است، گفت: مرکز خدمات جامع سلامت روستای نوشهر میشی در زمینی به مساحت ۲ هزار متر مربع و با زیر بنای ۷۳۰ متر مربع است، که شامل مرکز جامع خدمات و سه محل زیست بصورت کاملاً خیری احداث می شود.

محمد رضا پاکروان ضمن تشکر از خیر حاج حسن پیمان بانی این پروژه مهم، اظهار داشت: با احداث این پروژه ۱۳ روستا با جمعیت حدود ۷ هزار و صد نفر تحت پوشش خدمات بهداشت و درمان قرار خواهند گرفت.

پاکروان با اشاره به ارایه خدمات بهداشتی و درمانی به جامعه هدف روستایی در این مرکز، خاطرنشان کرد: خدمات سطح یک در قالب برنامه بیمه روستایی و پزشک خانواده در این مرکز ارایه می‌شود، و امیدواریم که بخشی از کمبود خدمات درمانی مناسبی به افراد در این مرکز خدمات درمانی داده شود.