بجنورد- مدیر کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی گفت: کانون فرهنگی و هنری انتظار بجنورد در نخستین نمایشگاه و رویداد ملی «هم‌افزایی برای مدیریت ایران ۱۴۰۱»، حضور یافت.

حجت الاسلام حبیب الله پاکدامن در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص حضور کانون فرهنگی هنری انتظار بجنورد در نخستین نمایشگاه و رویداد «هم‌افزایی برای مدیریت ایران ۱۴۰۱»، اظهار کرد: این نمایشگاه به عنوان نخستین گام در مسیرِ رسیدن به دولت مردمی فعال شد.

مدیر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی زمینه فعالیت کانون فرهنگی هنری انتظار را ورزشی و آموزشی معرفی کرد و گفت: این کانون در زمینه آموزش فوتبال به نوجوانان و تلاش برای محرومیت زدایی و ارتقای فرهنگی محله‌های آسیب پذیر فعال است که ظرفیت و استعدادهای خود را در قالب اقدامات انجام شده در این رویداد ملی به نمایش گذاشته است.

وی اضافه کرد: استاندار خراسان شمالی و تنی چند از مسئولان استانی از این نمایشگاه و رویداد که تا سه شنبه ادامه دارد، بازدید کردند.

حجت الاسلام پاکدامن بیان داشت: بر اساس اعلام برگزار کنندگان، این رویداد حدود ٨٠٠ غرفه در زمینه‌های فرهنگی و تربیتی، بهداشت و سلامت، محیط زیست، آموزش و مشاوره، حکمرانی مردمی و سایر موارد دارد.

وی افزود: در این نمایشگاه زمینه‌ای فراهم شده که مجموعه‌ها و مدیران حاکمیتی با ظرفیت مجموعه‌های مردمی آشنا شوند و در حل مسائل و مشکلات از توانمندی‌های آنها استفاده کنند.