کوه چنار-مسئول اورژانس شهرستان کوه چنار از وقوع ۳ تصادف منجر به مصدومیت در شهرستان کوه چنار خبر داد و گفت: در این ۳ سانحه رانندگی ۱۰ مصدوم توسط تکنسین های اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

مسعود هوشمندی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: ساعت ۲۱:۳۱ دقیقه چهارشنبه تصادف یک دستگاه پراید با موتور در فلکه قائمیه به سامانه ۱۱۵ اعلام و یک دستگاه آمبولانس از قائمیه به محل حادثه اعزام شد.

وی افزود: در این تصادف ۲ راکب موتورسیکلت دچار مصدومیت شده بودند که عوامل اورژانس هر دو مصدوم را به بیمارستان شهید رضازاده قائمیه منتقل کردند.

هوشمندی در ادامه از دومین تصادف هم زمان با تصادف قبل خبر داد و افزود: ساعت ۲۱:۳۱ دقیقه شب گذشته تصادف دو دستگاه خودرو سواری در فلکه قائمیه منجر به مصدومیت ۴ نفر شد که تکنسین‌های اورژانس هر ۴ مصدوم را به بیمارستان شهید رضازاده قائمیه منتقل کردند.

مسئول اورژانس شهرستان کوه‌چنار خاطر نشان کرد: آخرین تصادف منجر به مصدومیت در ساعت ۲۱:۵۳ دقیقه شب گذشته در محور قائمیه -دشت ارژن در منطقه ملاانبار بود که تصادف یک دستگاه پراید با پیکان منجر به مصدومیت ۴ نفر از سرنشینان شد که مصدومان این سانحه رانندگی توسط دو دستگاه آمبولانس اورژانس به بیمارستان ولیعصر (عج) کازرون منتقل شدند.