نوشهر- اولین پردیس سینمایی دارای چهار سالن شمال کشور با عنوان پردیس مهر همافران نوشهر با همت شورا و، شهرداری نوشهر و حوزه هنری استان مازندران آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد صالح خوئی شامگاه چهارشنبه در مراسم افتتاح پردیس سینمایی مهر همافران نوشهر با اشاره به این کخ ساخت این پردیس سینمایی گامی بلند در مسیر توسعه زیرساخت‌های فرهنگی، آبادانی و شهرسازی شهر به شمار می‌رود، افزود: از چهارم تا ۱۴ مردادماه سال جاری به نام دهه رویدادهای فرهنگی شهر نامگذاری شده است.

وی با اشاره به برنامه‌های دهه فرهنگی نوشهر، برگزاری همایش تکریم خانواده با حضور هنرمندان ملی و شهروندان، افتتاحیه پردیس سینمایی، تشکیل دبیرخانه مرکزی همایش از جمله برنامه‌ها ذکر کرد و گفت: همایش استانی پسماند و توسعه پایدار در شهر برگزار می‌شود.

وی با عنوان اینکه رنگ و بوی برنامه‌های فرهنگی متناسب با ماه محرم خواهد بود، تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم با کمک شهروندات و مسئولان زیرساخت‌های فرهنگی شهر را تقویت کنیم.

خوئی از همراهی مسئولان و دست اندرکاران برای ساخت و افتتاحیه پردیس سینمایی تقدیر کرد.

به گزارش مهر، پردیس سینمایی مهر همافران نوشهر در مجتمع تجاری همافران قرار دارد. کار ساخت و تجهیز این پردیس سینمایی توسط مؤسسه بهمن سبز انجام شده و با ظرفیت ۱۷۰ صندلی آغاز به کار کرد.

در حال حاضر این پردیس که تنها سینمای مدرن شهر نوشهر محسوب می‌شود، دارای چهار سالن به نام‌های دریا با ۵۸ صندلی، سالن ساحل با ۴۲، سالن صدف با ۴۸ و سالن رنگین کمان ویژه کودکان و نوجوانان با ۲۲ صندلی و در مجموع ۱۷۰ صندلی با امکانات بروز اعم از پروژکتور لیزر برای نمایش و سیستم صوت بروز، صندلی‌های VIP و ایجاد فضایی مثل( کافی شاپ، کتابسرا، بوفه، گالری و…) است که پس از طی مراحل قانونی نهایی به بهره‌برداری رسیده و در خدمت مردم نوشهر قرار خواهد گرفت.