سمنان- فرمانده سپاه قائم آل(عج) استان سمنان با بیان اینکه کارهای جهادی در استان پیوست فرهنگی داشته باشد، گفت: کار فرهنگی بزرگترین نتیجه آن خودسازی جهادگران است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حمید دامغانی پیش از ظهر پنجشنبه در همایش مجامع و کارگروه‌های تخصصی جهادی استان سمنان به میزبانی سپاه استان سمنان با بیان اینکه اخلاص رمز ماندگاری کار جهادگران است، تاکید کرد: برنامه ریزی گروه‌های جهادی بر نقش آفرینی مردم در جغرافیای خدمت استوار باشد و این یکی از نیازهای ما در استان محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه پای کار آوردن مردم برای حل مشکلات هر منطقه امری ضروری است، افزود: مجامع جهادی باید اثر گذار باشند و این اثر گذاری با هم افزایی و همکاری شکل خواهد گرفت.

فرمانده سپاه استان سمنان با بیان اینکه عملیات مرصاد نمونه بارز نصرت الهی بود گفت: خداوند حافظ این کشور در همه چالش‌ها و دشمنی‌های بیگانگان بوده و این راه پر قدرت تر از گذشته ادامه خواهد یافت.

دامغانی با بیان اینکه کار گروه‌های جهادی باید دارای پیوست فرهنگی باشد اظهار داشت: کار فرهنگی بزرگترین نتیجه آن خودسازی جهادگران است همچنین باید گفت کار جهادگران ارزش دارد اما نیاز است با پیوست رسانه‌ای این خدمات به مردم نشان داده شود زیرا اثر گذاری این کار رسانه‌ای امیدآفرینی در بین مردم خواهد بود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان نیز در این همایش با بیان اینکه اخلاق نیکو و عمل مومنانه دو رکن اساسی کار جهادی است، گفت: نیاز است در گروه‌های جهادی بیش از پیش به موضوع خودسازی و کار فرهنگی اهمیت داده شود.

حجت الاسلام سید محسن حسینی دیباجی با بیان اینکه کارها و پیشرفت‌های گروه‌ها باید هنرمندانه به اطلاع مردم رسانده شود تصریح کرد: جنگ امروز جنگ رسانه‌ها بوده و مقابله با آن وظیفه هر فرد است چرا که امروز دشمن در صدد ضربه زدن به خانواده‌ها با کار رسانه‌ای بوده و وظیفه شما جهادگران امیدآفرینی و جهاد تبیین است.

وی با بیان اینکه همه ظرفیت‌های حل مشکلات در درون کشور وجود دارد، افزود: کار شما جهادگران تبیین ظرفیت‌ها و نشان دادن دستاوردهای جمهوری اسلامی با هدف ایجاد امید عمومی است.