بیجار- دغدغه آب شرب ساکنان شهر «توپ آغاج» بیجار با پیگیری های خبرگزاری مهر به زودی رفع می شود.

خبرگزاری مهر - گروه استان ها: در ۲۳ تیرماه ۱۴۰۱ در خبرگزاری مهر گزارشی با عنوان «ساکنان شهر توپ آغاج ۱۴ روز آب آشامیدنی ندارند» منتشر شد که پس از انتشار این گزارش خبری و بازتاب گسترده آن شاهد عکس العمل دستگاه‌های متولی امر بودیم.

شالپوش معاون آبفا کردستان به همراه اصفهانی مدیر آبفای بیجار بلافاصله به شهر توپ آغاج مراجعه کرده و از نزدیک این دغدغه مردمی را مورد بازرسی قرار دادند.

هیأت اعزامی آبفیا کردستان در دیدار با اعضای شورای شهر توپ آغاج بر رفع این دغدغه مردمی تأکید کردند و بابت مشکلات پیش آمده از شهروندان توپ آغاجی عذرخواهی کردند.

محمد فرهاد مدیرعامل آب و فاضلاب کردستان نیز در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در سامانه تدارکات الکترونیک دولت (ستاد) اقدام به درج مناقصه خرید و اجرای چهار کیلومتر خط انتقال آب شرب توپ آغاج کرده ایم و فراخوان آن نیز منتشر شده است.

وی افزود: طی هفته‌های آتی با تکمیل این خط انتقال دغدغه تأمین آب شرب ساکنان شهر توپ آغاج و افت فشار آب در محلات بالادستی آن برای همیشه حل خواهد شد.

فرهاد خاطرنشان کرد: بابت مشکلات پیش آمده از ساکنان شهر توپ آغاج عذرخواهی می‌کنیم و از خبرگزاری مهر نیز بابت انتشار این دغدغه مردمی تقدیر می‌نمائیم.