بیرجند- رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان جنوبی گفت: کانون ارزیابی شایستگی‌های عمومی مدیران حرفه‌ای در خراسان جنوبی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان جنوبی؛ حمید جهانشاهی اظهار کرد: سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان از سازمان امور اداری و استخدامی کشور گواهینامه صلاحیت ارزیابی شایستگی‌های عمومی مدیران حرفه‌ای را در خردادماه ۱۴۰۰ دریافت کرده است.

وی بیان کرد: سه مرحله از کانون ارزیابی شایستگی‌های عمومی مدیران حرفه‌ای استان خراسان جنوبی در سال ۱۴۰۰ برگزار شده و دوره‌ای در خردادماه امسال به عنوان چهارمین دوره از ابتدای فعالیت کانون برگزار شده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان جنوبی ادامه داد: در این راستا، کانون ارزیابی شایستگی‌های عمومی مدیران حرفه‌ای سازمان برنامه و بودجه کشور، با حضور مدیر و چند تن از ارزیابان در مرداد ماه جاری نیز این دوره برای تعدادی از کارشناسان و مدیران سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان‌های خراسان جنوبی، خراسان رضوی و سیستان بلوچستان به میزبانی کانون ارزیابی شایستگی مدیران سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان جنوبی برگزار شد.

جهانشاهی اظهار کرد: در این دوره که با حضور حسین زرندی، مدیر کانون سازمان برنامه و بودجه کشور برگزار شد، مواردی چون ابزارهای لازم در فرآیند کانون ارزیابی شایستگی‌های عمومی مدیران حرفه‌ای، کارشناسان و مدیران همچون بحث گروهی، بازی مدیریتی، آزمون نوشتاری و مصاحبه مطرح شد.

وی با بیان اینکه در این دوره بر این امر تأکید شد که این ابزارها فرصت سودمندی فراهم می‌آورند تا بتوان شایستگی‌های عمومی را در قالب تمرین و آزمون ارزیابی کرد، افزود: این دوره دو روزه از کانون، تعداد ۱۸ نفر از کارشناسان و مدیران سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان‌های خراسان جنوبی، خراسان رضوی و سیستان بلوچستان در فرآیند ارزیابی شرکت کردند.