۲۰ قبیله مهم از عشایر عراق با امضای پیمان‌نامه وفادارای ، بر حمایت خود از ملت فلسطین تا زمان آزادی آن تاکید ورزیدند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه عربی ۲۱، ۲۰ قبیله مهم از عشایر عراق با امضای پیمان‌نامه وفادارای، بر حمایت خود از ملت فلسطین تا زمان آزادی آن تاکید ورزیدند.

عشایر عراقی ضمن اعلام مخالفت با سیاست های رژیم اشغالگر قدس، در پیمان نامه وفاداری حمایت خود را از مردم فلسطین و آرمان عادلانه آنها تا رسیدن به حقوق مشروع شان، تجدید کردند.

شیوخ عشایر از بیست قبیله عراقی این پیمان نامه را در بازدید از مقر سفارت فلسطین در عراق و دیدار با سفیر فلسطین در این کشور به امضا رساندند.

در متن این پیمان نامه آمده است: عشایر عراق «بر عهد فلسطین باقی خواهند ماند و از حقوق ملت فلسطین حفاظت خواهند کرد، همچنین در راستای آزادی فلسطین و رهانیدن آن از اشغالگران حرکت خواهند کرد».

وبگاه سفارت فلسطین در عراق نیز در بیانیه ای در این باره اعلام کرد: «در یک روز مهم در تاریخ کشور برادر عراق، بیست قبیله اصیل عراقی به نمایندگی از شیوخ خود متعهد شدند و به خداوند متعال سوگند یاد کردند که بر عهد فلسطین باقی بماند و آن را حفظ کند. آنها همچنین پیمان بستند که برای آزادسازی و نجات آن از دست دشمن صهیونیستی تلاش کرده و در راه آن فداکاری کنند».