بوشهر- مشاور عالی فرمانده سپاه قدس و نماینده سابق ولی فقیه در سپاه قدس با تاکید بر لزوم عبرت‌آموزی از قیام عاشورا گفت: شناخت پیام امام حسین(ع) ضروری است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام اسماعیل سعادت نژاد عصر یکشنبه در مراسم دهه اول محرم در در مسجد صاحب الزمان شهر شبانکاره اظهار داشت: ما همیشه باید از عاشورا عبرت بگیریم.

نماینده سابق ولی فقیه در سپاه قدس خاطرنشان کرد: در رابطه با انقلاب، ما از حوادث عاشورا درس گرفتیم و در صحنه‌های مختلف از جمله دفاع مقدس عمل کردیم.

سعادت نژاد افزود: من از زمانی که وارد سپاه شدم حاج قاسم از من خواستند در کنارشان باشم و همچنین بعد از تکریم از سپاه قدس حاج قاسم به رهبر معظم انقلاب نامه‌ای نوشتند و از معظم له درخواست کردند که من در کنارشان باشم و در قسمت فرهنگی سپاه قدس مشغول شدم.

وی با تشکر از حضور فعال مردم شریف شبانکاره در مساجد و حسینیه‌ها در رابطه با خصوصیات حاج قاسم بیان کرد: از مهم‌ترین ویژگی ایشان این بود که حاج قاسم دشمنان را به خوبی می‌شناخت و در بهترین موقعیت برای مقابله با آنان تصمیم می‌گرفت.

این مراسم با حضور حجت‌الاسلام حسن مصلح امام جمعه شهرستان دشتستان و حجت‌الاسلام محمد پردل ائمه جمعه شبانکاره و حجت السلام حمید ترخان امام جمعه موقت شهر شبانکاره برگزار شد.