پردیس- فرمانده انتظامی پردیس با اشاره به اینکه سگ گردانی در پارک‌ها، تفرجگاه ها و بوستان های پردیس ممنوع است گفت: رسیدگی به این موضوع در دستور کار قرار دارد و با آن برخورد می کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ بهزاد عبدیان صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران از ممنوعیت ورود سگ به پارک‌های پردیس خبر داد و اظهار داشت: مشاهده می‌شود که برخی افراد با همراه داشتن سگ وارد پارک‌ها می‌شوند و هیچ‌چیز را رعایت نمی‌کنند.

فرمانده انتظامی پردیس گفت: به این افراد اعلام می‌کنیم که ورود سگ به پارک، تفرجگاه، بوستان‌های پردیس ممنوع است و جرم محسوب می‌شود و پلیس و نیروی انتظامی با این موضوع برخورد می‌کند.

عبدیان با بیان اینکه، پارک‌ها از لوث وجود اراذل و اوباش، مزاحمان نوامیس، معتادان متجاهر و خرده فروشان پاکسازی خواهد شد افزود: ورود برخی افراد با سگ‌ها به پارک به خصوص درباره سگ‌های بسیار بزرگ که حتی دیدن آن برای برخی رعب آور است سبب آزار مردم می‌شود و رسیدگی به این موضوع نیز در دستور کار قرار گرفته و اعلام می‌کنیم ورود سگ‌ها به پارک ممنوع است.

فرمانده انتظامی پردیس عنوان داشت: این اقدامات از نظر ما جرم محسوب می‌شود و جرم مشهود است که برخورد قانونی با اینها صورت خواهد گرفت.