داراب - فرماندار ویژه داراب گفت: مجموع اعتبارات شهرستان داراب در کمیته برنامه‌ریزی سال ۱۴۰۱، نزدیک به ۱۳۲میلیارد تومان است.

به گزارش خبرنگار مهر، فرهاد سعدی صبح پنجشنبه در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان داراب اظهار کرد: سهم اعتبارات شهرستان داراب در سال ۱۴۰۱ از محل اعتبارات تملک دارایی و سرمایه‌ای استانی، توسعه متوازن از امکانات کشور و سه درصد نفت و گاز مجموعاً نزدیک به ۱۳۲ میلیارد تومان است.

وی افزود: تلاش می‌کنیم تا با کارشناسی دقیق، اولویت سنجی و در نظر گرفتن انتظارات سطح شهرستان، این مبلغ اعتبار به طور عادلانه و منطقی توزیع شود.

رئیس کمیته برنامه ریزی شهرستان داراب با تشریح جزئیات سهم شهرستان داراب از اعتبارات یاد شده اعلام کرد: نزدیک به ۵۲ میلیارد تومان از سهم ۳ درصد نفت و گاز، ۳۷ میلیارد تومان اعتبار استانی، ۳۳ میلیارد تومان توسعه متوازن و ۹ میلیارد تومان اعتبار در اختیار نماینده مجلس و فرمانداری ویژه شهرستان داراب است.

سعدی، اولویت‌های اصلی تقسیم این اعتبارات را در حوزه‌های آب، کشاورزی و منابع طبیعی، صنعت و معدن و گردشگری عنوان کرد و گفت: ۴۰ درصد از اعتبارات نفت و گاز به این حوزه‌ها اختصاص پیدا می‌کند.

وی تاکید کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان داراب باید با در نظر گرفتن سطح انتظارات جامعه، برنامه ریزی دقیقی برای حل مشکلات مردم در حوزه‌های مختلف داشته باشند.