گرگان- نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گفت: تنها راه پیروزی بر دشمنان اسلام مقاومت است و ما وظیفه داریم ادامه دهنده راه شهدا باشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی محمدی سیرت بعدازظهر شنبه در همایش تقریب و مقاومت اسلامی در مکتب حاج قاسم اظهار کرد: مقاومت مفهوم تازه ای نیست و خداوند در بیش از ۱۱۴ آیه قرآن مسلمانان را به مقاومت در برابر دشمنان دعوت می‌کند.

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس افزود: مقاومت برگرفته از کلمات الهی و دین ما است و تمام پیامبران و امامان در زمان خود بنا بر شرایط زمان به شیوه‌های مختلف در برابر دشمنان مقاومت کردند.

وی اضافه کرد: امام حسین(ع) با شیوه قیام، امام حسن(ع) با صلح و برخی امامان با دعا و تبیین احکام بنا بر شرایط زمان مقاومت کردند.

محمدی سیرت ادامه داد: انسان دارای کرامت بوده و ظلم کردن و پذیرفتن ظلم هر دو در اسلام رد شده است.

وی تصریح کرد: ما حق نداریم ظلم را بپذیریم و وظیفه داریم در برابر دشمنانی که قصد دارند کرامت ما را لگد مال کنند بایستیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس عنوان کرد: رژیم جعلی و غیر مشروع اسرائیل با حمایت آمریکا و انگلیس سال‌ها است که در منطقه به فلسطین ظلم می‌کنند و ما نباید در مقابله این ظلم سکوت کنیم.

وی بیان کرد: تمام اقدامات شهید سلیمانی در دفاع از مظلومان منطقه با نیت الهی بوده و از مکتب اهل بیت آموخته که فقط برای رضای خدا کار کند.

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس افزود: بزرگترین اشتباه استکبار این بود که فکر می‌کرد با شهادت حاج قاسم سلیمانی مقاومت را از بین می‌برد اما خون پاک این بزرگ مرد هم باعث هدایت جبهه مقاومت است.

محمدی سیرت اضافه کرد: شهید سلیمانی دیگران را بر خود مقدم می‌داشت و این اخلاص و ایثار او ثمر داده و امروز باعث ذلت رژیم غاصب اسرائیل شده است به طوری که بعد از سه روز در مقابل رژیم غزه تسلیم شد و همه شرایط آن ها را پذیرفت.

وی تاکید کرد تنها راه پیروزی بر دشمنان اسلام مقاومت است و ما وظیفه داریم راه شهدا را ادامه داده و از هدفمان خسته نشویم.