بجنورد- فرمانده سپاه خراسان شمالی جهاد امروز خبرنگاران را امیدآفرینی دانست و گفت: هدف دشمن ناامیدی مردم است لذا باید خبرنگاران از این مسئله جلوگیری کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار اسماعیل فرجی عصر سه‌شنبه در مراسم تقدیر از خبرنگاران خراسان شمالی که در تالار لاله بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: امروز در یک جنگ جدی با استکبار قرار داریم و طبق گفته کارشناسان نظامی زیر سقف جنگ هستیم.

فرمانده سپاه حضرت جواد الائمه (ع) خراسان شمالی ادامه داد: اما با حضور مردم و تولید قدرت، کشور در امنیت کامل قرار دارد و دشمن خیال جنگ نظامی ندارد.

وی افزود: جبهه استکبار برای ناامنی جمهوری اسلامی برنامه‌ریزی زیادی داشته و حملات زیادی کرد اما تمامی تهدیدات نظامی بی‌نتیجه ماند.

فرجی گفت: حضور در جبهه مقاومت و حمله به پایگاه نظامی آمریکا نتیجه تبدیل تهدید به فرصت است که با رهبری حضرت آیت الله خامنه‌ای به سرانجام رسید.

فرمانده سپاه خراسان شمالی با تاکید بر اینکه خبرنگاران در اقتدار نظام جمهوری اسلامی سهیم هستند، بیان کرد: باید در جهت تقویت نظام و جلوگیری از ایجاد ناامیدی تلاش کنیم.

وی افزود: خبرنگاران نباید جایگاه خود را در حد فعالیت تبلیغی کاهش دهند.

فرجی گفت: تلاش و مجاهدت امروز خبرنگاران در مسیر امیدآفرینی است زیرا هدف دشمن تنها ناامید کردن مردم است.

فرمانده سپاه خراسان شمالی خاطرنشان کرد: خبرنگاران سعی کنند اخبارشان برای نظام جمهوری اسلامی هزینه ایجاد نکند و بلکه ارزش افزوده ایجاد شود.

وی در پایان بیان داشت: انتقاد باید عالمانه، هوشمندانه و دلسوزانه باشد و از بیان اخبار ناصحیح دوری شود.