قزوین- استاندار قزوین گفت: شعار افزایش ضریب تبدیل آب به درآمد از ابتدای کار دولت در دستور کار قرار گرفته و در این راستا ما به دنبال راه اندازی بازار منسجم آب هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدمهدی اعلایی در مراسم افتتاح پروژه انتقال آب آبیک که ظهر شنبه در شهرستان آبیک انجام شد اظهار کرد: نیمی از هزینه پروژه انتقال آب با همکاری وزیر نیرو انتقال افتاده است تا با کیفیت‌ترین آب نصیب مردم شود.

استاندار قزوین بیان کرد: مردم زیاران به زودی از آب با کیفیت برخوردار می‌شوند که این خدمت بخشی از خدمت دولت سیزدهم در کنار رفع نسبی مسائل و مشکلات ساخت و ساز که مورد تاکید رئیس جمهور است قرار دارد خواهد بود.

وی افزود: آب مسئله اساسی استان قزوین در کنار سایر استان‌ها است چراکه در استان مزیت‌های قابل توجه کشاورزی و صنعت مرتبط با آب است که همین امر هم آب را به یکی از کار ویژه‌های ما در استان تبدیل شده است.

این مسئول ابراز کرد: با توجه به وضعیت ساختار اقتصادی استان قزوین شعار افزایش ضریب تبدیل آب به درآمد از بدو ورود ما در دستور کار قرار گرفته است که در این راستا ما به دنبال راه اندازی بازار منسجم آب هستیم تا بتوانیم فضای اقتصادی استان را متحول کرده و از آب بهربرداری بیشتری داشته باشیم.

وی ادامه داد: مسائل اصلی و اساسی همچون پروژه انتقال آب آبیک در اولویت رویکرد دولت سیزدهم است که با وجود مشکلات مختلف اولویت مردم را در دستور کار قرار می‌دهد و ما نیز در این راستا از دولت الگو می‌گیریم.

استاندار قزوین در پایان با بیان اینکه ارتقا بهروری تولید سیاست کلان دولت است عنوان کرد: بهره برداری از این پروژه حاصل زحمات مسئولین، دولت و مردم است که البته در این میان توجه و مطالبه‌گری اصحاب رسانه در این حوزه نباید نادید گرفته شود.