«آروا» به عنوان برند برتر سال در حوزه ابزار در اجلاس نشان منتخب برگزیده شد.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، اجلاس نشان منتخب چهارشنبه ۲۶ مرداد ماه ۱۴۰۱ در سالن همایش‌های صدا و سیما با رویکرد انتخاب برندهای برتر مصرف کننده برگزار شد و طی آن شرکت آروا نشان زرین برند برتر در حوزه ابزار آلات را کسب کرد و در مراسمی این نشان به محمد امین مصلایی، مدیر عامل آروا اهدا شد.

آروا به عنوان بزرگترین تولید کننده اینورترهای جوشکاری این سال هاست که محصولات با کیفیت و مناسبی را تولید و به بازار عرضه می‌کند و از همان روزهای نخست تولید با این هدف فعالیت‌های خود را شروع کرد که یک محصول با کیفیت و دارای استاندارد را به مشتریان ارائه دهد. محمد امین مصلایی پور یزدی به عنوان مدیر عامل شرکت آروا این شعار را که باید به مشتریان بهترین خدمات را ارائه دهیم و نیاز آنها را شناسایی کنیم در طول این سال‌ها برند آروا را هدایت کرده و اکنون موفق به دریافت نشان زرین مدیر برتر سال شدند.

اجلاس نشان منتخب هر ساله با هدف انتخاب برترین مدیر و برند سال در حوزه‌های مختلف برگزار می‌شود که در این دوره از اجلاس، برند آروا و مدیر عامل این شرکت به عنوان برند و مدیر برتر سال در حوزه ابزار آلات معرفی شدند.

لازم به ذکر است که شرکت آروا پیش از این در سال ۱۳۹۹ تندیس طلایی رضایتمندی مشتری را دریافت کرده است و اکنون موفقیتی دیگر به افتخارات این شرکت افزوده شده است. با توجه به اینکه شرکت آروا دارای تنوع محصول بی نظیری در تمامی حوزه‌های ابزار آلات است و سبد کالایی این شرکت به خوبی نیاز بازار و مشتریان را تامین می‌کند؛ به مهم‌ترین اصل یعنی اینکه محصولات ارائه شده دارای بالاترین کیفیت و بی رقیب در بازار باشد پایبند بوده و یکی از عواملی که تندیس زرین را برای آروا به ارمغان آرود همین موضوع محصولات با کیفیت و خدمات مناسب بود.

برند آروا به عنوان تولید کننده ابزارهای خانگی و صنعتی از جمله، دریل برقی و شارژی، سنگ فرز و مینی فرز، دستگاه‌های جوش و برش، مجموعه ابزارهای شارژی براشلس، ابزار آلات موتوری و بنزنی، ابزارهای ساب و برش، ابزار آلات دستی و… همیشه به دنبال این بوده است که در ساخت محصولات خود از تکنولوژی‌های روز دنیا و دانش فنی جوانان متخصص داخلی بهره مند شود و خوشبختانه در این راستا موفقیت را کسب کرده و همچنان در پی کسب موفقیت‌های بیشتر است.

شرکت آروا با داشتن پشتوانه‌ای مانند خطوط تولید تخصصی، استفاده از دانش و تجربه جوانان متخصص، تجهیزات و امکانات پیشرفته و همگام با تکنولوژی روز دنیا، داشتن بزرگترین بانک قطعات در کشور و تیم مدیریتی و اجرایی مجرب در زمینه‌های مختلف تولیدی و خدمات پس از فروش توانسته است بخش بزرگی از نیاز بازار ابزار را به خوبی و با کیفیت بالا تامین و فراهم نماید. آروا همواره در راستای ارائه بهترین خدمات و محصولات با کیفیت به مصرف کنندگان گام برداشته است.

آروا بر این باور مهم معتقد است که تمامی مشتریان و مصرف کنندگان شایسته این هستند که بهترین و با کیفیت ترین ابزار را در اختیار داشته باشند چرا که شعار این شرکت " آروا ابزار موفقیت" می‌باشد و همیشه در تلاش بوده است تا بهترین ابزارها را به بازار عرضه کند و برای کسب این افتخار تمام توان خود را در این راستا گذاشته است و خوشبختانه در حال حاضر بهترین خدمات پس از فروش را در کنار قیمت مناسب به مصرف کنندگان ارائه می‌دهد.

وبسایت آروا: arvatools.com

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.