نماینده مردم کاشمر در مجلس گفت: ما نباید در طرح مباحث خود، همه مسائل کشور را سیاه جلوه دهیم و به مردم ناامیدی تزریق کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام جواد نیک بین در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۳۰ مرداد) مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی طرح بانکداری اسلامی طی اخطار قانون اساسی اظهار داشت: از صبح که این طرح در دستور کار مجلس قرار گرفته، شاهد طرح یکسری مباحث تکراری و غیرضروری هستیم.

وی تاکید کرد: ما نباید وقت مجلس را بگیریم و صحن علنی معطل پیشنهادات تکراری شود. معاونت قوانین مجلس باید پیشنهادات تکراری را از دستور کار خارج کند.

نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: برخی از نمایندگان در طرح مباحث خود درباره بانکداری اسلامی موجی از ناامیدی را به جامعه تزریق می‌کنند و مدام می‌گویند وضعیت بانکداری ما خوب نیست این در حالی است که ناامید کردن مردم، سیاه جلوه دادن همه چیز در کشور و صفر و صد نشان دادن همه مسائل کار خوبی نیست.

نیک بین تاکید کرد: قطعاً ما هم معتقدیم وضعیت بانکداری کشور خوب نیست و باید اصلاحاتی در آن انجام شود. ما می‌خواهیم ربا از بانکداری حذف شود اما نباید سیاه نمایی کرده یا آنکه به جامعه ناامیدی را تزریق کنیم.