قزوین - رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین با بیان اینکه دشمن به دنبال نمایشی متفاوت از دستاوردهای انقلاب است، گفت: این شورا به دنبال تبیین صحیح این دستاوردها است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام غلامحسن شهسواری بعد از شهر یکشنبه در نشست با اصحاب رسانه که به مناسبت سالروز تأسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: این شورا به عنوان یک نهاد غیردولتی و با هدف ساماندهی برنامه‌های مذهبی و مناسبت‌های انقلاب در سال ۱۳۵۹ به دستور امام خمینی (ره) تشکیل شد و در سال ۷۶ نیز با تصویب مجلس به عنوان یک نهاد عمومی غیردولتی به کار خود ادامه داد.

وی افزود: یکی از اصلی ترین دستاوردهای این نهاد تلاش برای خنثی سازی فتنه‌های دشمن با به میدان آوردن مردم در صحنه‌های حساس و مهم انقلاب اسلامی بوده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین ادامه داد: تلاش برای مردمی کردن مناسبت‌های مهم انقلاب و به ویژه پای کار آوردن مردم و همچنین ایجاد هماهنگی بین دستگاه‌ها و نهادها در مناسبت‌ها از اهداف این شورا است.

وی تاکید کرد: اشاعه فرهنگ دینی و زنده نگه داشتن مناسبت‌های انقلاب اسلامی از اهداف اصلی این مجموعه است و امیدواریم این مهم با همراهی رسانه‌ها بیش از پیش محقق شود.

شهسواری با اشاره به رسالت مشترک این مجموعه با رسانه‌ها عنوان کرد: در شرایطی که تلاش دشمن برای سیاه نمایی و نمایشی متفاوت از دستاوردهای انقلاب است این شورا با همراهی رسانه‌ها می‌تواند کمک قابل توجهی به روشنگری مردم داشته باشد.

وی عرصه تبیین را در این بین بسیار مهم دانست و عنوان کرد: رسانه‌ها در رسالت مقدس خود می‌توانند تلاش دشمن برای نا امید کردن مردم را خنثی کنند.