سنندج- مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کردستان گفت: در سفر اخیر رئیس جمهور به استان کردستان ۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار در حوزه بانوان مصوب و به امور بانوان استانداری ابلاغ شد.

لیلا آژیر در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به استان در تیرماه سال جاری دارای برکات بسیاری برای مردم استان بود که بانوان کردستانی نیز از این مصوبات بی بهره نبودند.

وی افزود: در این سفر بیش از ۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای حوزه بانوان استان مصوب شد که خوشبختانه طی چند روز اخیر این اعتبار ابلاغ شد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کردستان اعلام کرد: از این میزان، ۱۵۰ میلیارد ریال برای تکمیل و تجهیز هنرستان هنرهای زیبای دختران سنندج و ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات بانکی برای اشتغال زنان در بخش کشاورزی اختصاص یافته است.

آژیر افزود: در این سفر ۹۰ میلیارد ریال برای تکمیل پروژه مسکن زنان سرپرست خانوار با اولویت کسانی که دارای ۲ فرزند معلول هستند نیز اختصاص پیدا کرده است.

وی خاطرنشان کرد: اختصاص ۲۰۰ میلیارد ریال برای تجهیز و راه اندازی بازارچه صنایع دستی زنان سرپرست خانوار و کارآفرین در پارک شهدای سنندج، اختصاص ۵۰ میلیارد ریال برای تکمیل پارک بانوان سنندج و معرفی دختران بازمانده از تحصیل از دیگر مصوبات سفر رئیس جمهوری به استان در حوزه بانوان است.