قشم - رئیس دادگستری شهرستان قشم گفت: اجرای ماده ۶۵ قانون احکام دائمی به سود مردم است.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا صفایی عصر سه شنبه در نشست معاون قضایی دادستان کشور با مدیران منطقه آزاد قشم گفت: تولیدکنندگان منطقه آزاد قشم مشکلاتی در حوزه پرداخت مالیات بر ارزش افزوده دارند که به نظر می رسد با فلسفه تشکیل مناطق آزاد همخوانی ندارد.

صفایی ادامه داد: کاهش بروکراسی برای اخذ مجوزهای لازم برای فعالیت اقتصادی، تسهیل صادرات محصولات تولیدی و همچنین برنامه ریزی برای صادرات سوخت و دام از قشم مواردی هستند که می تواند به بهبود وضعیت تولیدکنندگان کمک کند.

وی در ادامه ساماندهی اتباع بیگانه غیرمجاز و همچنین جمع آوری معتادان متجاهر از سطح شهر را از مهمترین عواملی دانست که کاهش آمار ارتکاب جرم را به همراه داشت است.

رئیس دادگستری شهرستان قشم تصریح کرد: اجرای ماده ۶۵ قانون احکام دائمی برنامه های توسعه کشور تفویض اختیار تمامی دستگاه ها به سازمان منطقه آزاد موضوعی است که در صورت انجام می تواند به نفع مردم باشد که متاسفانه برای اجرای آن شاهد برخی ناهماهنگی ها هستیم.

صفایی در پایان با بیان اینکه دستگاه قضایی با متخلفان در هر جایگاهی برخورد می کند، گفت: موضوع برخی بداخلاقی ها در فضای مجازی مساله ای است که با جدیت از سوی دستگاه قضا بررسی و با آن برخورد خواهد شد.