تبریز- فرمانده سپاه ناحیه امامت تبریز با اشاره به اهمیت کار خبری و رسانه‌ای در کشور گفت: جهاد تبیین رسالت دینی و انقلابی خبرنگاران است.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ پاسدار حسین پوراسماعیل ظهر امروز چهارشنبه در نشست خبری و تجلیل از خبرنگاران به مناسبت روز خبرنگار اظهار داشت: اهمیت کار اطلاع رسانی و خبرنگاری بر کسی پوشیده نیست و جهاد تبیین رسالت دینی، ملی، انقلابی و حرفه‌ای خبرنگاران است.

وی با اشاره به اینکه در دفاع مقدس ۲۰۰ خبرنگار شهید، ۵۰ خبرنگار جانباز و ۱۵۱۶ نفر آزاده خبرنگار تقدیم انقلاب اسلامی شده است، ابراز داشت: دشمن برای ناامید کردن مردم و وارونه نشان دادن عملکرد نظام جمهوری اسلامی شبانه روزی تلاش می‌کند و این وظیفه کار خبرنگاری را دوچندان کرده است.

پوراسماعیل با تاکید بر اینکه باید خطر و نقطه حمله دشمن را بشناسیم، افزود: باید برای ایستادگی مقابل دشمن برنامه داشته باشیم و امروز کار اطلاع رسانی و خبرنگاری یکی از مهمترین جبهه‌ها در افزایش امید در جامعه و روشنگری است.

وی افزود: یکی دیگر از جبهه‌هایی که دشمن تلاش می‌کند تا از طریق آن به کشور ضربه بزند صنعت است، تولید امروز نقش مهمی در توسعه کشور و رشد اقتصادی دارد و باید از صنعتگران حمایت شود.

فرمانده سپاه ناحیه امامت تبریز ادامه داد: ۳۲۰ کانال فارسی زبان توسط دشمنان انقلاب اسلامی در شبکه‌های مختلف راه اندازی شده تا به ایران اسلامی ضربه بزنند.