دهلران-رئیس بنیاد مسکن شهرستان دهلران گفت: مبلغ ۸۴ میلیارد ریال کمک بلاعوض برای ساخت ۲۷۹ واحد مسکونی محرومان در شهرستان دهلران پرداخت شده است.

امیرحسین علی کرمی در گفتگو با خبرنگار مهر بیان داشت: از سال گذشته تاکنون ۴۹ فقره کمک بلاعوض برای تکمیل واحدهای مسکونی به میزان ۷ میلیارد به افراد بی بضاعت پرداخت شده است.

وی افزود: از سال گذشته تاکنون مبلغ ۸۸ میلیارد ریال تسهیلات بهسازی برای ساخت ۸۸ واحد مسکن روستایی پرداخت شده است.

رئیس بنیاد مسکن شهرستان دهلران گفت: در حوزه حمایت از خانواده‌های دارای دو فرزند معلول نیز بالغ بر ۳۲۷ میلیون تسهیلاتت احداثی بلاعوض در قالب ۷ فقره به این پرداخت شده است.

علی کرمی از پرداخت ۵ فقره تسهیلات به مبلغ ۵ میلیارد ریال به صورت بلاعوض به ایتام خبر داد و یادآور شد: بر اساس تفاهم نامه منعقد شده با بنیاد مستضعفان پرداخت مبلغ ۸ میلیارد ریال کمک بلاعوض و توزیع ۱۶۰ تن سیمان و ۳۲ تن میله گرد برای احداث ۱۶ واحد مسکونی روستایی انجام گرفته است.

رئیس بنیاد مسکن شهرستان دهلران به صدور ۷۸ جلد سند مالکیت اماکن روستایی و واگذاری ۱۵۰ قطعه زمین مسکونی روستایی، اشاره کرد؛ گفت: اجرای طرح هادی در سطح ۲۰ روستای شهرستان با اعتباری بالغ بر ۱۷۰ میلیارد ریال و همچنین تهیه و تجدید نظر طرح هادی ۱۹ روستای شهرستان با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال را در دستور کار قرار دارد.