پردیس- فرماندار پردیس از افتتاح ۱۳ پروژه با اعتبار یک هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان در این شهرستان طی هفته دولت خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، ظفر پور ابراهیم لاطران ظهر پنجشنبه در نشست خبری که به مناسبت هفته دولت در پردیس برگزار شد، از افتتاح ۱۳ پروژه با اعتبار یک هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان در این شهرستان طی هفته دولت خبر داد و با بیان این که شهرستان پردیس با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت آرامستان ندارد، گفت: بیش از ۳۰ جلسه در خصوص آرامستان پردیس برگزار شده است و موضوع مناقشه بین اوقاف و منابع طبیعی توسط استاندار تهران در شورای تأمین استان تهران مطرح و مصوب شده و در حال پیگیری است، زمین تحویل شهرداری شده است.

فرماندار پردیس هویت سازی در پردیس را بسیار مهم توصیف کرد و افزود: سبقه شهر پردیس بیش از ۲۵ سال نیست و می‌بایست، مؤلفه‌های هویت ساز در این شهرستان ایجاد شود، دغدغه مردم در این موارد باید رفع شود.

پورابراهیم لاطران از افتتاح بیمارستان پردیس در ابتدای مهرماه خبر داد و گفت: با افتتاح بیمارستان در حوزه امدادرسانی سامان دهی بیشتری خواهیم داشت، در حال حاضر نزدیک ترین بیمارستان به پردیس بیمارستان شهدای تجریش است.

وی از برگزاری آزمون برای جذب نیروی انسانی در بیمارستان پردیس در آینده‌ای نزدیک خبر داد و افزود: در این زمینه برای شرکت هرچه بیشتر افراد بومی شهرستان در آزمون اطلاع رسانی می‌کنیم.

فرماندار پردیس از فعالیت بیش از ۹ هزار واحد مجموعه صنفی صنعتی در این شهرستان خبر داد و گفت: مسائل مربوط به تبدیل لکه‌های صنعتی به شهرک‌های صنعتی در حال پیگیری است، که در این صورت آب، گاز و خدمات شهری به فعالان صنعتی در این مناطق ارائه می‌شود.

وی در خصوص مسکن مهر نیز با بیان این که مسئولین در دولت قبل مسکن مهر را قبول نداشتند، گفت: آقایان اقدام نکردند و ما اکنون امکانات کمی داریم، که با دستور ویژه رئیس جمهور بودجه برای مسکن مهر پردیس اختصاص خواهد یافت.

فرماندار پردیس از افتتاح چند پروژه آموزشی در این شهرستان خبر داد و افزود: دو مدرسه و دبیرستان در فاز هشت و یک دبستان در فاز هشت در هفته دولت افتتاح می‌شود، تمامی مدارسی که تحت اختیار شرکت عمران است، نیز طبق مصوبه شورای آموزش و پرورش استان تهران تحویل آموزش و پرورش می‌شود.