گنبدکاووس- آیین متمرکز افتتاح پروژه های عمرانی، زیربنایی و اقتصادی هفته دولت گنبدکاووس با حضور جمعی از مسئولان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، بعدازظهر شنبه، آیین متمرکز افتتاح یا شروع عملیات اجرایی پروژه‌های هفته دولت گنبدکاووس، با حضور جمعی از مسئولان استان، برگزار شد.

در این آیین دولت، ۲۱۷ پروژه عمرانی و زیربنایی و پروژه‌های تولیدی، اقتصادی و اشتغالزا با اعتبار ۷۴۲ میلیارد و ۶۳۰ میلیون تومان در این شهرستان افتتاح یا کلنگ‌زنی شد.

فرماندار گنبدکاووس در این آیین با اشاره به مصوبات سفر رئیس جمهور به استان، گفت: در سفر ریاست جمهوری به استان گلستان هزار و ۷۰۴ میلیارد تومان اعتبار برای شهرستان گنبدکاووس مصوب شد.

مهدی دهرویه افزود: با افتتاح و بهره‌برداری از طرح‌های هفته دولت در گنبدکاووس که توسط ادارات و نهادهای مختلف انجام شده برای ۷۹۵ نفر از جوانان و جویندگان کار در این شهرستان فرصت شغلی ایجاد شده است.

وی عنوان کرد: شروع عملیات اجرایی درمانگاه خاتم الانبیاء، گازرسانی به سه روستا و عملیات اجرایی بوستان ویژه بانوان را از جمله طرح‌هایی است که عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود و خط تولید مرغ گوشتی مادر، سلیوی نگهداری غلات، مجتمع خدماتی و رفاهی، سه حلقه چاه آب آشامیدنی و ساختمان پلیس راه آهن اینچه برون هم به بهره برداری رسید.