اصفهان- مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: اخلاق بزرگوارانه آیت الله ناصری باعث می شد مردم با دیدنشان به یاد خدا بیافتند و حرکات و سکنات و رفتارشان نقطه تحول بسیاری از انسان‌ها بود.

حجت الاسلام محمدحسین بلک ضمن عرض تسلیت به مناسبت ارتحال آیت الله ناصری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: همه مردم اصفهان امروز داغدار ارتحال این عالم بزرگ ربانی و ملکوتی هستند.

وی ادامه داد: آیت الله ناصری یک واصل الی الله بود و وجود این عالم در ابعاد مختلفی تشعشعات نورانی داشت که یکی از آنها اخلاق حسنه بود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: اخلاق بزرگوارانه این عالم باعث می‌شد که همه مردم با دیدنشان به یاد خدا بیافتند و حرکات و سکنات و رفتارشان نقطه تحول بسیاری از انسان‌ها را رقم زده است.

وی با بیان اینکه حوزه‌های علمیه از حضور علمی این عالم بهره‌مند بودند، گفت: جوانان بسیاری از هدایتشان کسب نور کردند و برنامه‌های که در ماه مبارک رمضان بازتاب رسانه‌ای داشت یک یادگاری از ایشان است.

حجت الاسلام بلک خاطر نشان کرد: مراکز خیریه اثر نیک ایشان را تا به امروز حفظ کردند و دفن در جوار شهدا را همیشه آرزو داشتند.