بوشهر- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: مراسم گرامیداشت شهدای ترور استان بوشهر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام یوسف جمالی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به شهادت دو اسوه علم و تقوا، شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: این ایام فرصت مناسبی است برای ترویج شاخصه‌های فکری، رفتاری و شخصیتی این شهیدان والامقام به منظور ترسیم ویژگی‌های دولت اسلامی است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر اظهار داشت: این شهیدان بزرگوار در اوج اقتدار سیاسی و اقبال اجتماعی، صفات بارز انسانی خود را از دست ندادند و لحظه لحظه عمر نه چندان طولانی خود را در راه اسلام و انقلاب به زیباترین وجه تقدیم کردند.

وی بیان داشت: شهیدان رجایی و باهنر الگوی چهره‌های خدمتگزار و متعهد در تراز نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و باید آرا و اندیشه‌های سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و … آنها و ویژگی‌های دولت اسلامی و کارگزاران آن با استفاده از ظرفیت رسانه‌ای بویژه فضای مجازی تبیین شود.

حجت الاسلام جمالی اظهار داشت: مراسم گرامیداشت شهدای گرامیداشت شهیدان رجایی و باهنر و بزرگداشت شهدای ترور استان بوشهر سه شنبه هشتم شهریور ماه ساعت ۱۰ صبح با سخنرانی حجت الاسلام شیرازی، جانشین عقیدتی سیاسی وزارت دفاع در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر برگزار می‌گردد.