بجنورد- دبیر انجمن کوراش با اشاره به اعزام تیم جوانان به مسابقات قهرمانی آسیا در کشور تایلند از انتخاب خود به عنوان مسئول برگزاری این دوره از رقابت‌ها خبر داد.

کوروش خسرویار در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: هفتمین دوره مسابقات قهرمانی جوانان آسیا به میزبانی شهر چونبوری تایلند برگزار می‌شود و تیم کشورمان در دو بخش بانوان و آقایان پنج‌شنبه هفته جاری به این دوره از رقابت‌ها اعزام می‌شود.

دبیر انجمن کوراش تصریح کرد: مجمع عمومی کنفدراسیون کوراش آسیا و اقیانوسیه نیز در روز اول این مسابقات برگزار می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به حضور خود به عنوان مدرس سمینار داوری خاطر نشان کرد: سمینار داوری یک و دو ستاره یکی دیگر از بخش‌های جنبی این دوره از رقابت‌ها است.

خسرویار بیان کرد: این مسابقات در هشت وزن برگزار می‌شود و تیم کشورمان با ترکیب کامل در بخش آقایان و ۴ کوراش‌کار بانو در این مسابقات حضور دارد.

دبیر انجمن کوراش با اشاره به روز ششم سپتامبر به عنوان روز جهانی کوراش افزود: ویژه برنامه‌های خاصی برای این روز در حال تدارک است.

وی از حضور علی مهنان در جایگاه سرمربی تیم کوراش آقایان خبر داد و گفت: سید حبیب مهنانی، مهدی قره‌قاش، امیرحسین حبیب‌پور زیارت، رامین احمدزاده، ابوالفضل فتحی ارکان، مهرشاد احمدزاده، امیر محمدی بریمانلو، پوریا مهنانی، محمدرضا وحدانی برای کسب افتخار بر روی تاتمی می‌روند.

خسرویار با اشاره به حضور بتول پاکروح به عنوان سرمربی تیم کوراش بانوان بیان کرد: پردیس عیدی وندی از استان اصفهان در وزن ۵۵ کیلو گرم، هدیه یزدانی از استان مازندران در وزن ۶۳ کیلوگرم، آتوسا نمامی از کرمانشاه در وزن ۷۸ کیلوگرم و در وزن مثبت ۷۸ کیلوگرم نیز کیمیا آزموده از استان خراسان رضوی ترکیب تیم بانوان کوراش را تشکیل می‌دهند.

رئیس کمیته آمار و اطلاعات فدراسیون جهانی کوراش از انتخاب خود به عنوان مسئول برگزاری رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا خبر داد.