خرم‌آباد- مدیرکل زندان‌های لرستان گفت: تحقق دسترسی خانواده‌ها به زندانیان با استفاده از خدمات الکترونیکی و تصویری از اقدامات صورت گرفته در این مجموعه بوده است.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالمجید کشوری پیش از ظهر سه شنبه در شورای قضائی لرستان با حضور رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با اشاره به اینکه تعامل و هماهنگی خوبی بین دستگاه‌های مجموعه قضائی لرستان وجود دارد، اظهار داشت: دسترسی خانواده زندانیان به زندانی‌ها با استفاده از خدمات الکترونیکی و تصویری یکی از اقدامات صورت گرفته در استان بوده است.

وی با اشاره به اقدام و همکاری دادگستری استان برای آزادی زندانیانی که حبس آنها تمام شده اما به دلیل بدهی مالی همچنان در زندان به سر می‌برند، عنوان کرد: استفاده از ظرفیت خیرین و ستاد دیه برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد و دارای بدهی مالی از دیگر اقدامات صورت گرفته بوده است.

مدیرکل زندان‌های لرستان با اشاره به آزادی هزار و ۳۰۰ زندانی در لرستان با بدهی ۷۵ میلیارد تومان عنوان کرد: اصلاح و تربیت مددجویان، توانمندسازی زندانیان، اجرای کارهای فرهنگی و … از دیگر اقداماتی است که در مجموعه اداره کل زندان‌های لرستان انجام شده است.