اردبیل - مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری اردبیل گفت: تکمیل طرح‌های نیمه تمام تولیدی در اردبیل برای ایجاد اشتغال پایدار در اولویت پیگیری‌ها قرار دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری اردبیل شامگاه سه‌شنبه در نشست کارگروه تخصصی اشتغال استان از اجرایی شدن ۵۶۸ طرح تولیدی در استان خبر داد و اظهار کرد: تکمیل طرح‌های در حال اجرای تولیدی اردبیل در اولویت پیگیری‌ها قرار دارد.

بهروز خلیلی بیان کرد: تکمیل طرح‌های تولیدی در حال اجرا، گامی برای ایجاد اشتغال پایدار بوده و لازم است طرح‌های مرتبط با هر دستگاه احصا و پیگیری‌های مختص هر کدام با همکاری فرمانداری‌ها انجام شود.

وی افزود: کارگروه اشتغال در راستای ایجاد اشتغال پایدار با مساعدت سرمایه‌گذاران در اجرای طرح‌های تولیدی هدف‌گذاری کرده و لازم است پیگیری‌های لازم برای تسریع در تکمیل طرح‌های دارای پیشرفت فیزیکی بالا انجام شود.

مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری اردبیل با بیان اینکه این طرح‌ها دارای پیشرفت فیزیکی بالای ۱۰ درصد بوده و تسهیلاتی نیز برای اجرای آن‌ها تعریف شده، ادامه داد: در این زمینه تشکیل دبیرخانه ویژه برای پیگیری و سرعت‌بخشی به اجرای پروژه‌های نیمه‌تمام دارای اهمیت است.

خلیلی تصریح کرد: لازم است نظارت‌های مستمری از روند اجرای این پروژه‌ها و دست‌یابی به نتیجه آن‌ها که اشتغال‌زایی بوده، انجام شود.