زنجان-جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: ۱۷۰ نیروی کمکی در قالب ۲۳ تیم انتظامی، پلیس‌های تخصصی و راهور جهت خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی در غرب کشور اعزام شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ ایرج خانی پور روز چهارشنبه در مراسم اعزام کارکنان کمکی پلیس استان زنجان جهت خدمات رسانی و تأمین نظم و امنیت زائران حسینی در مرزهای خسروی و مهران گفت: خدمات رسانی و تأمین امنیت از جمله وظایف پلیس است.

وی اظهار داشت: مأموریت اربعین حسینی (ع)، مأموریتی متفاوت‌تر از سایر مأموریت‌های انتظامی است بسیار اهمیت دارد.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: مأموریت اربعین حسینی (ع)، مأموریتی بصیرت افزا، معنویت بخش و بسیار ارزشمند است چراکه خادمی امام حسین افتخاری ماندگار است که نصیب کارکنان انتظامی شده است.

ایرج خانی پور تاکید کرد: نگاه کارکنان پلیس به مأموریت اربعین حسینی (ع) نگاهی آمیخته با عشق به ساحت حضرت سیدالشهدا (ع) و اشتیاق خدمت به زائران است.

وی از اعزام بیش از ۱۷۰ نیروی کمکی در قالب ۲۳ تیم انتظامی، پلیس‌های تخصصی و راهور جهت خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی در غرب کشور خبر داد و افزود: مأموریت اربعین ارزشمند و بصیرت افزایی است.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان ابراز داشت: نسبت به سال‌های گذشته شاهد افزایش سیستم‌های خدمات رسان هستیم.

خانی پور بر لزوم استفاده از تجارب سال‌های گذشته و به ویژه استان‌های مرزی در برگزاری این مراسم تاکید کرد و افزود: زائران اربعین حسینی باید به توصیه‌های پلیس توجه کافی داشته باشند.

وی ادامه داد: پیاده روی اربعین، همایش بزرگ مردمی بوده که در سایه امنیت موجود با آرامش باید برگزار شود.