کرمانشاه- معاون عملیات ستاد کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امنیت خوبی برای تردد زوار اربعین در مرز خسروی برقرار است.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار عباس نیل‌فروشان در حاشیه بازدید از مرز رسمی خسروی و زیرساخت‌های موجود برای عزیمت زائران به عراق، اظهار کرد: امنیت خوبی با تلاش مرزداران انتظامی و جان برکفان سپاه و ارتش برقرار شده و اشراف اطلاعاتی در آن سوی مرزها برقرار شده و تحرکات نیز به صورت همیشگی رصد می‌شود.

وی افزود: از نظر پشتیبانی و استقرار موکب ها و موضوع امنیت هم اکنون شرایط بسیار خوبی در مرز خسروی حاکم است و تمام ساختارهای امنیتی در گذرگاه‌ها در موضوع پشتیبانی و خطوط از قبل تعیین شده برای خدمات رسانی به زائران اربعین در حال آماده باش هستند.

معاون عملیات ستاد کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: امنیت بسیار خوبی برای تردد زائران در مرز رسمی خسروی فراهم شده تا زوار بتوانند سفر بسیار خوبی را از گذرگاه داشته باشند.

گفتنی است، در این بازدید سردار محمد نظر عظیمی فرمانده قرارگاه نجف اشرف نیروی زمینی سپاه، سردار احمدی پور فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید دکامی» و رئیس ستاد مدیریت و سامان دهی زائران اربعین حسینی، معاون عملیات ستاد کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی وی را همراهی کردند.