زنجان-رئیس حوزه هنری استان زنجان گفت: فراخوان مسابقه عکس و دلنوشته «بوی بهشت» ویژه همایش بزرگ پیاده‌روی اربعین و جاماندگان توسط حوزه هنری انقلاب اسلامی استان زنجان منتشر شد.

امیر نعمتی در گفتگو با خبرنگار مهر، گفت: فراخوان مسابقه عکس و دلنوشته «بوی بهشت» ویژه همایش بزرگ پیاده‌روی اربعین و جاماندگان توسط حوزه هنری انقلاب اسلامی با همکاری ارگان‌های فرهنگی هنری استان زنجان منتشر شد.

وی افزود: با توجه به ظرفیت معنوی اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) و نیز حضور گسترده و پرشور زنجانی‌ها و برپایی مواکب در مسیر پیاده‌روی اربعین، بر همین اساس حوزه هنری انقلاب اسلامی با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی استان زنجان و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در نظر دارد فراخوان مسابقه عکس و دلنوشته «بوی بهشت» را با محوریت پیاده‌روی اربعین و جاماندگان را به اطلاع علاقه‌مندان در سراسر استان برساند.

نعمتی افزود: شرکت درمسابقه برای عموم آزاداست و هیچ محدودیتی برای تعداد آثار ارسالی وجود ندارد. شرکت همزمان در هر دو بخش مجاز است.

رئیس حوزه هنری استان زنجان با بیان اینکه هر شرکت‌کننده می‌تواند تعداد ۱۰ اثر در بخش عکس و ۳ اثر در بخش دلنوشته ارسال کند، گفت: به نفرات برگزیده در هر بخش جوایز نفیسی اهداء خواهد شد.

نعمتی با اشاره به اینکه مهلت ارسال آثار: ۱۰ مهر ماه ۱۴۰۱ است، افزود: علاقمندان می‌توانند آثار خود را با ذکر نام و نام خانوادگی، آدرس دقیق و شماره تماس به از طریق فضای مجازی واتساپ به شماره ۰۹۱۲۶۴۲۲۴۶۵ ارسال نمایند.