جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد: شهید محمد طاهر زکارنه ثابت کرد که مقاومت تا زمان تحقق پیروزی نهایی و رهایی قدس از اشغال صهیونیستها، متوقف نخواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد که شهید « طاهر محمد زکارنه»، که سال ۲۰۲۱ میلادی از زندان های رژیم صهیونیستی آزاد شده بود، به ندای وظیفه شرعی پاسخ داد و ثابت کرد که مقاومت تا تحقق پیروزی نهایی و آزادی قدس متوقف نخواهد شد.

جهاد اسلامی با تاکید بر اینکه تشدید جنایات دشمن مانع مقاومت نخواهد شد، از عزم مردم و اراده رزمندگان در همه عرصه‌ها که همچون سدی غیرقابل نفوذ در مقابل صهیونیست ها ایستاده و در همه میدان ها حماسه‌آفرینی می‌کنند، تجلیل کرد.

این جنبش بار دیگر بر پایبندی خود به حق ادامه مقاومت در برابر اشغالگری تاکید کرد و خواستار اتحاد مردم فلسطین و نیروهای مبارز آن و استفاده از همه اشکال مقاومت به ویژه مقاومت مسلحانه شد تا اشغالگران قدس و شهرک نشینان صهیونیست از کشتار بیشتر مردم فلسطین و ریختن خون آنها در شهرها و روستاهای قدس اشغالی، کرانه باختری و سایر مناطق دیگر، منع شوند.

جنبش جهاد اسلامی در پایان با تسلیت مجدد به خانواده‌های معظم شهدا و آرزوی صبر برای آنان، خواستار بقای مقاومت همه فلسطینیان در همه شهرها و روستاها و اردوگاه‌های فلسطینی در کرانه باختری و سایر نقاط فلسطین شد.

امروز (دوشنبه)وزارت بهداشت فلسطین با صدور بیانیه ای از شهادت یک جوان فلسطینی در شهر «جنین» به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست خبر داد.