بوشهر- ویژه برنامه ملی روایت مادری با محوریت نقد و بررسی کتاب «یک دریا ستاره» و روایت گری و شعرسرایی با موضوع مادران شهید در بوشهر برگزار می‌شود.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: ویژه برنامه روایت مادری ساعت ۲۱ سه شنبه پانزدهم شهریورماه در گلزار شهدای بوشهر برگزار می‌شود.

حیدر راهب افزود: ویژه برنامه ملی روایت مادری با محوریت نقد و بررسی کتاب «یک دریا ستاره» و روایت‌گری و شعرسرایی با موضوع مادران شهید به ویژه روایت همسر شهید مسعود خلعتی، با حضور زهرا تعجب، همسر شهید و راوی کتاب و خانواده‌های شهدا به میزبانی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان بوشهر برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این برنامه با حضور خانواده زهرا تعجب، همسر شهید مسعود خلعتی، جمعی از مادران شهدا، مجید عابدی، شاعر و دبیر محفل ادبی شعر و آفتاب و جمعی از ایثارگران، مسئولان، اصحاب رسانه و فعالان فرهنگی برگزار می‌شود.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان بوشهر بیان کرد: با توجه تمهیدات لازم جهت رعایت پروتکل‌های بهداشتی، از عموم مردم بویژه دوستداران فرهنگ ایثار و شهادت و علاقمندان به کتاب و کتابخوانی، جهت حضور در این مراسم دعوت شده است.