شاهرود- نماینده شاهرود و میامی در مجلس، با بیان اینکه دو پرواز از مقصد فرودگاه بین‌المللی شاهرود به نجف اشرف، ویژه اربعین حسینی انجام می‌شود، گفت: این پروازها با استقبال خوب مردم روبرو شد.

علی اصغر خانی در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه فرودگاه بین‌المللی شاهرود آمادگی انجام دو پرواز برای اربعین حسینی را به دست آورد، تاکید کرد: پس از پیگیری‌ها و تلاش‌هایی که صورت گرفت، سازمان هواپیمایی کشور دو پرواز خارجی از شاهرود برای نجف اشرف برای حضور زائران امام حسین (ع) در اربعین اختصاص داد.

وی با بیان اینکه نخستین پرواز به نجف انجام می‌شود، افزود: مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی که از مطالبات جدی شأن، برقراری پروازهای زیارتی و خصوصاً اربعین بود، استقبال خوبی از این پروازها داشتند.

نماینده شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه یک پرواز از شاهرود به نجف امروز و یک پرواز دیگر هم فردا به همین فرودگاه صورت خواهد گرفت، گفت: بازگشت این دو پرواز به فرودگاه بین المللی شاهرود، ۲۸ و ۲۹ شهریورماه است.

خانی با بیان اینکه برقراری دو پرواز از اتفاقات بسیار خوب و ارزشمندی بود که امسال برای زائران امام حسین (ع) از طریق خطوط هوایی رخ داد، گفت: انتظار داریم که همانطور که مردم از اربعین استقبال کردند از سفرهای داخلی هم استقبال کنند چرا که آمادگی وجود دارد که برای پروازهای کیش، تهران، مشهد و… نیز اقدام کنیم.

وی با بیان اینکه وزارت راه و شهرسازی دستور برقراری همه پروازها را صادر کرده و تنها باید مسافر پروازها باشد، گفت: امیدواریم بتوانیم از این پس پروازها را با استقبال مردم استمرار دهیم.

نماینده شاهرود و میامی در مجلس درباره قیمت پرواز شاهرود نجف تاکید کرد: پرواز با قیمت مصوب تهران- نجف یعنی حدود شش میلیون تومان انجام شده است.