اهواز- مدیر کل راه آهن جنوب گفت: ناوگان راه آهن جنوب با استفاده از همه امکانات در حال خدمت رسانی به زوار حسینی است به طوری که روزانه ۱۵ هزار نفر در مسیر خرمشهر - شلمچه جابه‌جا می‌شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم درویش زاده ظهر امروز سه شنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای با تاکید بر اینکه ناوگان راه آهن جنوب با استفاده از همه امکانات در حال خدمت رسانی به زوار حسینی است، افزود: روزانه ۱۸ رام قطار در مسیر خرمشهر - تهران و خرمشهر - مشهد و بالعکس زوار حسینی را جابه‌جا می‌کنند.

وی ادامه داد: همچنین یک رام قطار زائران اربعین حسینی به صورت شبانه روزی زائران را از مسیر خرمشهر به ایستگاه شلمچه جابه‌جا می‌کند و ریل باس خرمشهر - اهواز در طول روز دوبار به صورت رفت و برگشت زوار حسینی را جابه‌جا می‌کند.

مدیر کل راه آهن جنوب بیان کرد: با ظرفیت‌های ایجاد شده در ناوگان ریلی جنوب، روزانه ۱۵ هزار نفر در مسیر خرمشهر - شلمچه جابه‌جا می‌شوند.

درویش زاده از استقرار آزمایشی قطار تهران - کربلا خبر داد و بیان کرد: این قطار به صورت کاروانی است و در روزهای سه شنبه هر هفته حرکت می‌کند و زائران از تهران تا شلمچه با قطار و سپس با اتوبوس تا ایستگاه بصره انتقال و از بصره تا کربلا اعزام می‌شوند.