قم- مدیر اجرایی موکب بانوان فاطمی گفت: این موکب در عمود ۱۲۲۲ طریق الحسین(ع) برای خدمت رسانی تخصصی به کودکان و بانوان برپا شده و خدمات مختلفی را ارائه می دهد.

حجت الاسلام جواد بهشتی پور در گفت وگو با خبرنگار مهر در چهارمین روز از برپایی موکب بانوان فاطمی در عمود ۱۲۲۲ طریق الحسین (ع) اظهار کرد: در این موکب خدمات گسترده و مختلفی را به زائران اربعین به ویژه بانوان و کودکان ایرانی و عراقی ارائه می‌کنیم.

مدیر اجرایی موکب بانوان فاطمی با اشاره به برپایی غرفه مادر و کودک در این موکب گفت: بانوان مبلیغه در این غرفه فعالیت‌های مختلفی از جمله نقاشی و رنگ آمیزی، مداحی و شعر خوانی، نقاشی روی صورت، کار دستی، قصه گویی، عروسک گردانی و گل بازی را در قالب مسابقه با اهدای جوایز برای مراجعین اجرا می‌کنند.

وی ادامه داد: همچنین در غرفه پاسخ به سوالات نیز زباندانان و مبلغین پاسخگوی سوالات زائران در خصوص مسائل شرعی، اعتقادی و همچنین مشاوره در مباحث کودک و نوجوانان و افزایش جمعیت هستند.

بهشتی پور افزود: تیم پزشکی موکب فاطمی علیها السلام نیز در موکب در صدد رفع مشکلات و بیماری‌های زائرین است؛ خدمات دیگری از جمله خیاطی، پذیرایی و واکس کفش نیز در این موکب به زائران اربعین ارائه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه اکثر خدمات این موکب به صورت تخصصی به کودکان و بانوان ارائه می‌شود، خاطرنشان کرد: فعالیت‌های مبلغین سفیران رضوان، در طول مسیر پیاده روی تکمیل کننده فعالیت‌های موکب بوده که جا برای سخن از نقش آفرینی این بزرگواران بسیار است.