تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۳

اصفهان - فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان از دستگیری چهار برادر سارق و کشف خودروی مسروقه در عملیات مأموران این فرماندهی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ مرتضی هادیان اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره سرقت خودرو در شهرستان فلاورجان بررسی موضوع در دستور کار مأموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران این فرماندهی پس از حضور در محل وقوع سرقت و انجام اقدامات هوشمندانه فنی پلیسی و استفاده از سرنخ‌های بدست آمده موفق شدند ۴ سارق که با یک دیگربرادر بودند را در این رابطه شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی آنها را در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان گفت: متهمان پس از انتقال به مقر انتظامی در بازجویی‌های اولیه به بزه ارتکابی خود اعتراف که پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان در پایان به شهروندان توصیه کرد: خودروهای خود را به سیستم ایمنی مجهز کرده و از نگهداری اشیا و اموال قیمتی و وجه نقد در خودروها خودداری کنند و هرگونه موارد مشکوک را بلافاصله به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.