همزمان با روز شعر و ادب پارسی، ویژه برنامه «عصرانه با کتاب» میزبان فاطمه کنعانی نویسنده کتاب «هبوط تلخ» است.

به گزارش خبرگزاری مهر، ویژه برنامه «عصرانه با کتاب» همزمان با روز شعر و ادب پارسی با نویسنده کتاب «هبوط تلخ» به گفت‌وگو می‌نشیند.

۲۷ شهریورماه مصادف با روز بزرگداشت استاد شهریار است که به عنوان روز «شعر و ادب پارسی» نامگذاری شده است. همزمان با این مناسبت مهم در تقویم کشورمان، ویژه برنامه دورهمی کتاب با عنوان «عصرانه با کتاب» توسط مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۸ و در کتابخانه دکتر طوبی کرمانی برگزار می‌شود.

در این جلسه از «عصرانه با کتاب» که با حضور کتاب‌دوستان و اهالی ادب برگزار می‌شود، محفل دورهمی برای دیدار با «فاطمه کنعانی» از نویسندگان کشور برقرار خواهد بود. در این جلسه، کنعانی تجربیات خود در حوزه نویسندگی را به اشتراک گذاشته و بخشی از کتاب‌های خود را می‌خواندو به سوالات حاضران پاسخ می‌دهد.

فاطمه کنعانی فارغ التحصیل کارشناسی زبان و ادبیات فارسی است و دو کتاب چاپ شده به نام‌های «توان زیستن» و «هبوط تلخ» دارد. وی هم‌چنین ویراستار فصلنامه «هم افزا» و «توان یاب» نیز هست.

ویژه برنامه «عصرانه با کتاب» روز یکشنبه ۲۷ شهریورماه از ساعت ۱۷ در کتابخانه دکتر طوبی کرمانی برگزار می‌شود. ورود برای عموم مخاطبان بلامانع است.