شمارش معکوس آغاز رقابتهای لیگ برتر کشتی آزاد در حالی رو به پایان است که یک ملی پوش رقابتهای جهانی صربستان هنوز بدون تیم است.

به گزارش خبرنگار مهر، رقابتهای لیگ برتر کشتی آزاد با حضور ۸ تیم در دو گروه از روز ۲۲ مهر آغاز می‌شود که تاکنون ۹ آزادکار ملی پوش به تیم‌های مختلف قرارداد بسته اند. در این میان هنوز رضا اطری با تیمی به توافق نرسیده و حضور او در رقابتهای لیگ برتر کشتی فعلاً در هاله‌ای از ابهام است.

بیرون ماندن رضا اطری از جمع تیم‌های مدعی و متمول لیگ برتر کشتی آزاد در شرایطی رخ داده که او امسال بعد از سال‌ها حضور در تیم ملی موفق به کسب مدال نقره رقابتهای جهانی در وزن ۶۱ کیلوگرم شد! البته می‌توان حضور او در تیم‌های متمول و مدعی لیگ برتر را منتفی دانست چراکه این تیم‌ها با توجه به سهمیه جذب آزادکاران ملی پوش قادر به جذب رضا اطری نیستند.

این در حالیست که کامران قاسم‌پور، امیرمحمد یزدانی و محمد نخودی به تیم هوتن پیوستند و علیرضا سرلک، یونس امامی و امیرحسین زارع هم با تیم تاکستان به توافق رسمی رسیدند. تیم صنایع مازندران هم موفق به جذب رحمان عموزاد، حسن یزدانی و محمدحسین محمدیان شد تا با این حساب تکلیف ۹ ملی‌پوش آزادکار ایران در رقابتهای جهانی روشن شود.

بیست و دومین دوره رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد جام یادگار امام (ره) از روز ۲۲ مهرماه آغاز می‌شود که طبق برنامه تیم پترو پالایش بلیش تاکستان در دو دیدار رفت و برگشت در گروه A به مصاف تیم نیروی زمینی ارتش خواهد رفت. تیم صنایع مازندران در گروه B با تیم‌های ستارگان ساری، شهدای پاس ساری و مقاومت البرز هم‌گروه است.