در نشست هم اندیشی مدیران حوزه اجتماعی و خیّرین وزارت بهداشت با صندوق رفاه دانشجویان بهسازی فضاهای دانشجویی علوم پزشکی با کمک خیّرین مطرح شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبدا، در نشست هم اندیشی مدیران حوزه اجتماعی و خیّرین وزارت بهداشت با رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت بر بهسازی فضاهای دانشجویی با کمک خیّرین، تاکید شد.

در این نشست که با حضور مهندس محمودی، مشاور وزیر بهداشت در امور اجتماعی و دبیر کارگروه خیّرین و مشارکت‌های مردمی، مهندس حیدری پور، مدیرکل سازمان‌های مردم نهاد و خیّرین سلامت و دکتر محمدی، رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت برگزار شد، درخصوص تشکیل مجمع خیّرین خوابگاه ساز تبادل نظر شد.

ارتقای خدمات رفاهی دانشجویان علوم پزشکی با استفاده از ظرفیت بانک‌ها و شرکت‌ها

در ادامه مقرر شد تا هماهنگی لازم برای بازدید خیّران از صندوق رفاه و خوابگاه‌های دانشجویی انجام گیرد. همچنین، در راستای پذیرش مسئولیت اجتماعی بنگاه‌های اقتصادی از ظرفیت بانک‌ها و شرکت‌ها به منظور ارتقای خدمات رفاهی دانشجویان علوم پزشکی بهره گرفته شود.

از دیگر پیشنهادهای مطرح شده، انعقاد تفاهمنامه با بنیاد مستضعفان برای تکمیل و تجهیز خوابگاه‌های دانشجویی و بازدید از دانشگاه‌ها و خوابگاه‌های برخی از کشورهای همسایه به منظور الگوبرداری از تجربیات موفق آنها بود.