خرم‌آباد- به همت مجموعه فرماندهی انتظامی لرستان، جشنواره «پلیس، رسانه و امنیت» با حضور مسئولان و اصحاب رسانه در مرکز این استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، پیش از ظهر امروز سه شنبه مراسم تجلیل از برگزیدگان جشنواره پلیس، رسانه و امنیت با حضور مسئولان و اصحاب رسانه لرستان در تالار شهید آوینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان برگزار شد.

منصور احمدی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اشاره به جنگ رسانه اظهار داشت: در این راستا رسالت تقویت جایگاه امنیت اجتماعی و همچنین جایگاه پلیس در امنیت اجتماعی بر عهده رسانه است.

وی با تاکید بر برجسته سازی نقش نیروی انتظامی در تأمین امنیت عنوان کرد: امروز رسانه این نقش و جایگاه ارزشمند و مهم نیروی انتظامی را در بین اقشار مختلف جامعه و به خصوص جوانان و نوجوانان تبیین کند.

شاخصه اصلی توسعه «امنیت» است

سعید فتوحی شهردار خرم آباد نیز در سخنانی با تقدیر از رشادت‌های پرسنل نیروی انتظامی اظهار داشت: مبنا و پایه همه اقدامات و کارهای اجرایی و همچنین یکی از شاخص‌های اصلی توسعه، امنیت است.

وی با بیان اینکه رشادت‌های پرسنل نیروی انتظامی قابل تقدیر است، گفت: از همکاری و تعامل نیروی انتظامی در استان و همچنین با مجموعه شهرداری خرم آباد تشکر می‌کنیم.

شهردار خرم آباد یادآور شد: در حوادث اخیر، کمترین اغتشاش را در استان داشتیم و این امر نیز به خاطر رشادت‌های فرماندهی نیروی انتظامی استان است.

تحت هیچ شرایطی نمی گذاریم امنیت مردم خدشه دار شود

سردار یحیی الهی فرمانده انتظامی لرستان نیز در سخنانی با اشاره به اینکه شهدا الگوی ما هستند و ما مرهون خون شهدا هستیم، اظهار داشت: رسانه‌ها در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نقشی مؤثر و تأثیر گذار دارند.

وی با بیان اینکه لرستان استانی شهید پرور است و همواره در دفاع از انقلاب نقشی مؤثر داشته است، عنوان کرد: آنچه که انتظار هست کار جهادی در این استان است.

فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری بر کار جهادی از سوی مسئولان تصریح کرد: مسئولان در نظام مقدس جمهوری اسلامی رسالت سنگینی بر عهده دارند.

سردار الهی با تاکید بر لزوم خدمت رسانی به مردم بیان داشت: الان در جنگ رسانه هستیم، اصحاب رسانه و صدا و سیما در مقابله با این جنگ نقش مؤثری دارند.

وی با اشاره به جایگاه ویژه و معنوی رسانه در جنگ رسانه‌ای عنوان کرد: این قول را به مردم استان خواهیم داد که تحت هیچ شرایطی نگذاریم امنیت مردم خدشه دار شود.

فرمانده انتظامی لرستان تاکید کرد: فرزندان شما در نیروی انتظامی در کنار سایر دستگاه‌های امنیتی و نظامی پای کار هستند و از آبرو، امنیت و عفت زنان در جامعه دفاع خواهند کرد.

براساس این گزارش، در پایان این مراسم از برگزیدگان جشنواره تجلیل شد.