ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی اعلام کرد: یازدهمین کنگره علوم اعصاب پایه و بالینی آذرماه برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، به منظور تبادل اطلاعات یافته ‌های علمی و تخصصی در راستای بهبود سلامت افراد جامعه، یازدهمین کنگره علوم اعصاب پایه و بالینی به عنوان یک رویداد ملی اواخر پاییز امسال برگزار می شود.

 این رویداد با هدف فراهم آوردن فرصتی برای شناخت بیشتر در زمینه علوم اعصاب و تلاش برای تبادل نظر و اطلاعات میان محققان، اساتید، دانشمندان علوم اعصاب، متخصصان علوم پایه و بالینی، دانشجویان و پژوهشگران علوم اعصاب جهت تسهیل انتقال دانش بین آنها برگزار خواهد شد.

یازدهمین کنگره علوم اعصاب پایه و بالینی با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی توسط انجمن علوم اعصاب ایران، دانشگاه علوم پزشکی ایران و همکاری دانشگاه تهران و شماری دیگر از مراکز علمی و تخصصی در تاریخ ۲۳ تا ۲۵ آذرماه ۱۴۰۱ در مرکز همایش های رازی در تهران برگزار می شود.

در این کنگره اساتید، محققان ، دانشمندان، متخصصان ، پژوهشگران، پیشگامان و دانشجویان علوم اعصاب گردهم خواهند آمد تا درباره پژوهش‌های خود و ایده های نوین به بحث بنشینند و آخرین یافته‌های خود را  در راستای بهبود سلامت به اشتراک بگذارند. 

کمیته علمی کنگره نشست‌ها و جلسات مفیدی را برای تبیین اهمیت ارتباط بین پژوهش‌ های علوم اعصاب پایه و بالینی تدارک دیده است.