دولت سوریه جنایت های رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین و اقدامات تحریک آمیز شهرک نشینان صهیونیست در قدس اشغالی و مسجدالاقصی را به شدت محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه «سانا»، وزارت خارجه سوریه جنایت های رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین و اقدامات تحریک آمیز شهرک نشینان صهیونیست در قدس اشغالی و مسجدالاقصی را به شدت محکوم و تاکید کرد که این جنایت ها از لحاظ حقوق بین الملل نیز محکوم است.

بر همین اساس وزارت خارجه سوریه در بیانیه ای اعلام کرد: سوریه اقدامات تحریک آمیز شهرک نشینان صهیونیست در قدس اشغالی و مسجدالاقصی و سایر اماکن مقدس اسلامی و ایجاد محدودیت در ورود نمازگزاران فلسطینی به مسجدالاقصی که با حمایت نظامیان صهیونیست صورت می گیرد را به شدت محکوم می کند.

در این بیانه آمده است: اقدامات وحشیانه مسئولان رژیم صهیونیستی و ارتکاب جنایت قتل علیه ملت فلسطین و هتک حرمت اماکن مقدس در شهر قدس اشغالی جنایتی است که طبق قوانین بین المللی و حقوق بشردوستانه بین الملل محکوم است.

وزارت خارجه سوریه از ایستادگی ملت قهرمان فلسطین در برابر جنایت های رژیم صهیونیستی و پافشاری به بازپس گیری حقوق خود قدردانی کرد و بار دیگر بر حمایت سوریه از ملت فلسطین در مبارزه خود و تشکیل کشور مستقل فلسطین به پایتختی قدس شریف تاکید کرد.