بوشهر- مدیرکل فرودگاه‌های بوشهر گفت: به منظور افزایش هماهنگی میان سازمان‌های مرتبط تمرین طرح اضطراری، با همکاری دستگاه‌های مختلف در فرودگاه شهدای بوشهر برگزار شد.

کمال دهقان منشادی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: سه هدف در این مانور دنبال شد که شامل وحدت فرماندهی، هماهنگی و همکاری و انسجام بین نیروهای حاضر در مانور و ارتباط مؤثر بین نهادهای حاضر است.

وی با اشاره به حضور و مشارکت ۲۰ دستگاه مختلف در این مانور بیان کرد: در این تمرین تمام سازمان‌های حوزه امداد و نجات، از جمله آتش‌نشانی، اورژانس، هلال احمر، مدیریت بحران استانداری، فرمانداری، و نهادهای امنیتی، انتظامی و نظامی حضور یافتند.

مدیرکل فرودگاه‌های بوشهر هدف از برگزاری این تمرین را ایجاد هماهنگی و همبستگی بین نهادهای امدادرسان و تمرین آمادگی لازم برای روبه‌رو شدن با حوادث احتمالی عنوان کرد.

دهقان بیان کرد: در این تمرین، پس از ایجاد آتش کنترل شده، خودروهای آمبولانس، آتش‌نشانی به سمت فرودگاه حرکت کرده و آن را مهار کردند.

وی تاکید کرد: در همه فرودگاه‌های کشور تمرین کامل اضطراری هر دو سال یک‌بار برگزار می‌شود که امسال این برنامه در بوشهر برگزار شد.

مدیرکل فرودگاه‌های بوشهر تصریح کرد: این مانور به بهترین شکل در فرودگاه بوشهر برگزار شد و به اهداف مد نظر دست یافتیم.